Huétor

Vrijdagmiddag uit t werk/school gingen we direct door richting Sierra de Huétor, Granada. (dik anderhalf uur met de auto) Zelfde camping, en zelfs het zelfde plekje op de camping als een maand geleden. Opa en Oma met het campertje en wij met een nieuw tentje, een quechua. Zo'n tent die je uitschudt en dan direct staat (met glasfiber stokken), ideaal! En wat groter dan de vorige van binnen, helemaal goed.

Ik ging ons aanmelden bij de receptie, Opa en Oma gingen het plekje opzoeken en Fran lag te slapen in de auto. 'Hé hallo, ik herinnner me jou nog' zei de jongen van de receptie die bij de vorige gelegenheid opmerkte dat hij de stranden van San Jose zo mooi vond. (En ook; 'je hoort niet dat je uit Nld komt maar wel heel goed dat je uit Almeria komt!). 'Waar is het jochie?' vroeg hij.

We installeerden ons, aten een broodje, lagen nog even in het zwembad en gingen niet zo laat naar bed.

Om vijf uur 's morgens dreven we ons tentje uit.....niet dat het regende maar Fran had zo vast geslapen dat hij helemaal niet merkte dat hij zo in bed plastte. Wij ritsen altijd de slaapzakken aan elkaar dan kunnen we lekker warm tegen elkaar aan kruipen. Dus Fran was helemaal nat, ik was helemaal nat en ook de onderste slaapzak én het luchtbed was aan een kant helemaal nat.

Fran in de bovenste nog droge slaapzak gehezen en op de droge kant van het luchtbed gelegd en ik ben er zelf maar uit gegaan. Pyama's wassen, douchen, een stukje door de omgeving lopen en in de auto een heel stuk in mijn boek lezen, tot de anderen ook wakker werden rond 9 uur....

Zaterdags hebben we twee geocaches gezocht en gevonden, het was een hele mooie wandeling. Het is zó'n mooi gebied!! Er staan heel andere bloemen en planten als bij ons in Almeria en het is er zo boomrijk en groen overal! En dan het uitzicht over de bergen, echt heel mooi.

's Avonds aten we gamba's  van de schotelbraai en lagen we er weer vroeg in. De zondagochtend was oma niet lekker, ze had migraine en bleef in bed. Wij maakten nog een tocht van anderhalf uur in een ander (nog mooier) gedeelte van het natuurgebied. En tussen de middag aten we uit in het plaatselijk restaurant. Erg lekker.

Nadat Fran nog even het zwembad op de camping in gedoken was hebben we afscheid genomen van Opa en Oma en zijn we weer richting Almeria gereden. Opa en Oma gaan zuid-west Spanje en Portugal door en dan nog even richting tante Mien, (bij Nice in Frankrijk) en dan weer naar huis. Wij zijn er al weer, maar zij zijn dus nog wel even onderweg!!

Naar de Sierra de Huétor moeten we zeker nog vaker terug!!

Jullie hebben het leuk gehad, dat is iets wat zeker is. Wat je reactie betreft: Op mijn nieuwe weblogkop zie je links boven een zinken bakje met gele bloemetjes (Sedum). Dat was een foto met een bakstenen muur als achtergrond. Die hangt samen met meer zinken bakjes aan mijn muur buiten. Haba heeft er in paint shop pro een tube van gemaakt. De achtergrond is dan weg zodat je hem overal neer kunt zetten zonder de originele foto achtergrond. Ik heb hem verkleind en zo in het geheel neergezet, ook de andere bloemetjes, de haan en de gieter (dat zijn ook tubes) Het is even frobelen maar dan heb je ook wat ;o)
ma (URL) - 24 05 09 - 20:05

Er ging iets fout. Ma moet madammeke zijn…
madammeke (URL) - 24 05 09 - 20:06

Klinkt fijn. Op dat natte bed na dan…. ;-)
Dondersteen (Email) (URL) - 24 05 09 - 22:50

Wat fijn, dat je ouders geregeld langs kunnen komen!!! :)
Henny (Email) - 25 05 09 - 00:22

Wel even minder om wakker te worden in een nat bedje, maar verder wel genoten dus!
Welk boek ben je aan het lezen?
XxX
Jasty (Email) (URL) - 25 05 09 - 14:01

@Jasty; ‘De schaduw van de wind’ van Carlos Ruiz Zafón. Is mooi!
Carola - 25 05 09 - 16:15

Klinkt helemaal goed! ga zeker een keer mee! Hier alles perfect.
Rustige vaart in ongeveer 30 uur, dolfijnen en een grote zeeschildpad gezien zeker 50 kilo! mooi. Morgen varen we de boot van Porto Colom naar Alcudia ongeveer 4 uur varen. Een knuffel voor jullie en een aai voor Jes.
kikkerdril - 25 05 09 - 17:34

Persoonlijke info onthouden?

Emoticons / Textile

Om commentspam te weren stel ik je deze vraag :

( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.